19 Feb 2019
Արաքս Մանուչարյան
21 դաս
«Հասարակագիտություն» առարկայի 10-րդ դասարանի դասընթացը պատրաստվել է «ԿՈՂԲ» հիմնադրամի աջակցությամբ:
Այսօր դու կիմանաս, թե ինչ ցուցանիշներով կարելի է համեմատել երկրների տնտեսությունները, երջանկության մակարդակը, հարստությունը և սնանկանալու հավանականությունը:
Այսօր դու կիմանաս, թե ինչու են որոշ երկներն ավելի հարուստ, ինչպես է կարգավորվում շուկան և այլն:
Այսօր կիմանաս, թե ովքեր են տնտեսվարող սուբյեկտները, ինչպես են միմյանց հետ համագործակցում, նրանց շարքում ֆինանսական համակարգի դիրքը և դերը։
Ողջույն, այսօր դու կիմանաս, թե ինչ է ֆինանսական համակարգը, որոնք են համակարգի մասնակիցները, ինչ գործառույթներ են իրականացնում:
Ողջույն :) Այսօր Արաքսը կպատմի, թե ինչ է գնաճը և ինչպես է այն չափվում և հաշվարկվում, թե ինչ գործոններ են ընկած դրա հիմքում, և ինչու է անհրաժեշտ գների կայունությունը: Կիմանաս, որ գնաճը առանձին ապրանքների գների փոփոխությունից տարբերվում է և նույնիսկ կսովորես այն հաշվարկել:
Այսօր կիմանաս, թե ինչպես է գործում շուկայական տնտեսությունը և ինչպես շուկայական տնտեսությունը կարող է ձախողվել
Այսօր դու կիմանաս, թե ինչպես են ստեղծվել են ստեղծել փողն ու բանկային վճարային համակարգերը, և որոնք են դրանց առավելություններն ու թերությունները:
Այսօր կխոսենք վճարային քարտերի և էլեկտրոնային փողի մասին:
Այսօրվա դասը կվերաբերի երկարաժամկետ պլանավորմանը և կենսաթոշակի խնդրին:
Այսօր կիմանաս, թե ինչ է ռիսկերի կառավարումը, ինչպես կանխատեսել ֆինանսական ռիսկերը, ինչ է ապահովագրությունը և այլն:
Նոր շարք՝ ձեռնարկատիրական գործունեության մասին:
Դաս 1. Հարուստ և աղքատ երկրներ
Դաս 2. Հարուստ և աղքատ երկրներ, ինչո՞ւ
Դաս 3. Տնտեսության խաղացողները
Դաս 4. Ֆինանսական համակարգ
Դաս 5. Գնաճ
Դաս 6. Տնտեսական քաղաքականություն
Դաս 7. Վճարամիջոցներ. կանխիկ փող և բանկային հաշիվ
Դաս 8. Վճարամիջոցներ. վճարային քարտ և էլեկտրոնային փող
Դաս 9. Երկարաժամկետ պլանավորում
Դաս 10. Ռիսկերի կառավարում